Google Analytics
Pradinis kursas : Analizės pradmenys
Kursas pažengusiems : Analizės įrankių panaudojimas
Tapkite Google marketingo profesionalu !
Mūsų kompanija pristato autorinius kursus, kurie ne tik padės pasiruošti Google sertifikacijoms, bet ir suteiks daugybę unikalių žinių.
Mokymus veda patyręs ir Lietuvoje plačiai žinomas Google ekspertas Vadim Likhtinshain, kuris kiekvieną dieną savo žinias naudoja praktikoje.
Ko dar laukiate ? Konkurentai jau užsiregistravo į kursus ! Laikas dirbti, o ne laukti, kol už Jus tai padarys kiti.
Analytics
Pradinis kursas : Analizės pradmenys
Kursas pažengusiems : Analizės įrankių panaudojimas
AdWords
Pradinis kursas : Google AdWords Fundamentals
Kursas pažengusiems : Google AdWords“ Advanced
Angliškas atitikmuo
Google „AdWords“ Advanced
Kurso aprašymas
Tai „AdWords“ patarimų bei gudrybių kursas. Šio kurso tikslas yra padėti „AdWords“ vartotojams efektyviai naudoti patarimus bei gudrybes, kuriuos geriausi mano įmonės „Media Plus“ konsultantai taiko kasdieniniame darbe. Mes sukaupėme geriausios praktikos bei metodų rinkinį , kuriuo šio kurso metu dalinsimės su jumis. Darysime prielaidą, kad jūs turite tam tikros patirties kuriant ir valdant kampanijas su „Google AdWords“. Mes aprėbsime labai platų temų spektrą. Taigi, kviečiame į šį kursą ir tikimės, kad jūs maksimaliai naudingai praleisite savo vertingą laiką. Ar pasiruošę atlikti tolimesnius veiksmus su „AdWords“ ? Ekspertas pristatys patarimus bei gudrybes naudojamas jo įmonės „Media Plus“ aktyviai praktikuojančių ekspertų siekiant pagerinti „AdWord“ klientų valdymą, organizaciją bei atskaitomybės įgudžius. Pirma, jūs pamatysite įvairių būdų, kaip naudoti „AdWords“ „etiketes“, filtrus ir automatines taisykles, siekiant pagerinti jūsų kampanijų matomumą. Agentūros ir reklamos profesionalai valdantys kelias klientų paskyras su džiaugsmu sužinos, kaip naudotis „My Client Center (MCC)“ „AdWords“ funkcijas, kurias suteikia galimybę valdyti visas jūsų klientų kampanijas vienoje vietoje. Toliau, jūs išmoksite, kaip taupyti laiką naudojant „AdWords“ redaktorių, kurio dėka galima atlikti kombinuotus keitimus, atsikratyti pasikartojančių žodžių bei labai efektyviai kurti naujas kampanijas. Taip pat, jus išmoksite, kaip naudotis „Auction Insights“ duomenimis, kurie padės susidoruoti su konkurentais. Galiausiai, mes įsigilinsime į „AdWords“ „skriptų“ naudojimo ir naudingos analizės praktiką, sukūriant specialiai pritaikytas ataskaitas, skirtas kokybės balo, priskirimo ir kitų jūsų Adwords paskyros rodyklių bei komponentų stebėjimui.
Kurso turinys
1. Laiko taupymas bei painiava su etiketėmis
2. Kuo svarbios automatinės taisyklės
3. Filtrų naudojimo svarba ir jų ypatumai
4. Bendrų biudžetų naudojimas
5. „My Client Center (MCC)“ naudojimas
6. „AdWords“ scenarijų naudojimas
2.„AdWords Editor“ redaktoriaus naudojimas
1.Darbo su „AdWords Editor“ redaktoriumi pradžia
2.Atsarginių kopijų naudojimas
3.Pasikartojančių raktažodžių problemos sprendimai
4.Žaibiškas naujų kampanijų bei skelbimo grupių kūrimas
5.Laiko taupymas kombinuotų keitimų pagalba
3.Naudingos ataskaitos
1.Pozicijų suvokimas, naudojant „Auction Insights“
2.„AdWords“ stebėjimas ir kontrolė su Google Analytics
3.„AdWords“ tikro poveikio nustatymas su „Multi-Channel Funnels“ ataskaitomis ir priskyrimo modeliais
4.Išvados
5.Apibendrinimas
Angliškas atitikmuo
Google „AdWords“ Fundamentals
Kurso aprašymas
Iš pažiūros, Google sukurta „AdWords“ sistema yra tokia lengva ir paprasta, kad jums pakanka vos keletą minučių pasiruošti ir pradėti veikti. Tačiau, neapsigaukite. Tai yra labai sudėtinga, pilna įvairiausių funkcijų ir kontrolės reklamos platforma. Todėl, šis kursas padės jums suprasti kaip visa tai veikia iš tikrųjų ir neleis jums švaistyti pinigų. Šių mokymų metu pamatysite, kaip padaryti, jog tiksliniai vartotojai pasiektų jūsų puslapius ir galėsite tiksliai žinoti savo reklamos investicijų grąžą. Aš paaiškinsiu, kuo naudinga mokesčių per paspaudimą reklama, parodysiu kaip susikurti savo „AdWords“ kampanijas bei išmokysiu jas valdyti. Tai padės jums ne tik pritraukti lankytojų srautus į savo svetainę, bet ir pavers juos potecialiais klientais. Šiuo kurso pagalba jūs perprasite esmines subtilybes dar prieš pradedant darbą su „AdWords“. Tai padės jums išvengti spąstų bei kurti reklamos kampanijas, kurių veiklą jūs galėsite nuolat optimizuoti, atsižvelgiant į jūsų organizacinius tikslus. Auginti savo verslą ir didinti jo pelningumą neturėtų būti sunku.
Šiame kurse mes kalbėsime apie koncepcijas ir strategijas, kurios slypi už „Google AdWords“. Aš taip pat, žingsnis po žingsnio, rodysiu jums, kaip pradėti nuo paskyros sukūrimo iki kampanijų vertinimo bei optimizavimo. Tam, kad pademonstruočiau idėjas ir metodus, mokymu metu mes naudosimės testiniais tinklalapiais bei paskyromis, tačiau tikrai nedaug laiko skirsime vartotojo aplinkos (interface) apžvalgai.
Mokymų metu jūs taip pat savarankiškai pasipraktikuosite savo asmeninėje „AdWords“ paskyroje, ir tokiu būdu galėsite taikyti mūsų aptariamas sąvokas savo reklaminėse kampanijose.
Šie mokymai skirti norintiems ne tik greitai išmokti valdyti „Google AdWords“ įrankius, bet ir maksimaliai sumažinti mokėsčių per paspaudimą (pay-per-click - PPC) išlaidas. Per mokymus sužinosite, kaip pasirinkti geriausius raktažodžius, kaip sukurti patraukliausius skelbimus ir įvertinti jūsų skelbimų efektyvumą lyderiaujančioje PPC platformoje. „AdWords“ ekspertas išaiškins PPC struktūrą ir parodys kaip naudoti mokamus skelbimus „AdWords“, siekiant gauti kuo daugiau paspaudimų, padidinti konversijų rodiklį ir galiausiai turėti didžiausią galimą investicinę grąžą iš reklamos paieškos sistemose. Šis kursas siūlo efektyvias praktines pamokas sukuriant savo paskyrą ir moko analizuoti raktažodžius, taikyti kainos pasiūlymo strategijas, skaičiuoti kokybės balą, stebėti konversijas ir optimizuoti reklaminės kampanijas. Taip pat, supažindina su vaizdo skelbimais bei vaizdo reklama You Tube.
Reikalavimai kurso dalyviams
Bendras supratimas apie internetinę reklamą.
Privalomas mokymas prie aplankant išplėstinį Google AdWords pažengusiems.
Kurso turinys
- „AdWords“ paskyros sukūrimas
- Raktažodžių analizė su raktažodžių planavimo įrankiais
- Vietos bei kalbos nustatymas
- Efektyvių skelbimų antraščių rašymas bei kopijavimas
- Kampanijos biudžeto nustatymas bei kainos pasiūlymai
- Skelbimų grupavimas
- Kokybės balas ir jo optimizavimas
- Konversijų stebėjimo nustatymas
- Investicijų grąžos įvertinimas
- Skelbimų testavimas with split tests
- Pakartotinės rinkodaros kampanijos sukūrimas
- Vaizdo reklamos (kampanijos) kūrimas
Bendraukime
Parašyk mums